Dreams, To Do, Wants, Thoughts, Lists 2011

Dreams (vise):
1. Vacanta in Insula Necker a lui Richard Branson; Caraibe


2. Casa pe pamant


3. O silueta de vis

4. Un salariu de 3.000 de euro/lunar!

To do:
1. Sa invat engleza la perfectie
2. Sa invat cat mai multe lucruri pentru viata: cursuri de pregatire gen inteligenta emotionala sau managementul timpului sau cum sa faci cele mai eficiente exercitii fizice
3.  Sa citesc/aprofundez (religia si alte carti) si de apropiat cat mai mult de Dumnezeu (de care m-am indepartat de-o vreme)

Wants:

1.     Sa am propria afacere, sa fiu propriul sef. Vreau ceva care sa imbine munca de birou cu cea in natura.

2.     Sa petrec mai mult timp cu copilul, sa fiu un model demn de urmat. Sa calatoresc mai mult cu familia mea in week-enduri, sa nu mai avem o viata de robot. Sa putem fi mai relaxati.

3.     Sa am BANI! Sa fac BANI!

Thoughts (ganduri):

1. Sa am succes in tot ce fac!

2. Sa amenajez mai frumos casa!

3. Sa am mai mult timp:pentru familie, pentru prieteni, pentru calatorii, pentru citit si tot ce-mi place mie sa fac.

Lists:

1.     De citit: Robin Sharma, Eckart Tolle, Daniel Goleman, Warren Buffet etc

2.     De vazut: Wall Street, Kapitalism, Dr House etc

3.     De urmat: program zilnic de exercitii, cel putin o ora petrecuta numai cu copilul, cel putin 10 pagini pe zi citite si de completat pe blog.

0 Responses to “Dreams, To Do, Wants, Thoughts, Lists 2011”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

