Vieti in imagini

Posturile tv difuzate in Romania mediatizau, candva, emisiunile de calatorie ale celor de la Lonely Planet. Le urmaream cu drag (acum nu stiu daca se mai dau) si incercam apoi sa aflu mai multe de pe site-ul lor, chiar daca engleza mea nu ma lasa sa inteleg prea multe. De vreun an am descoperit si site-ul lor cu fotografii de prin toata lumea (http://www.lonelyplanetimages.com/collections), grupate, firesc si special, pe categorii/colectii: Natura, Oameni, Cultura (fiecare cu subcategoriile ei). In fine, un simplu newsletter iti da posibilitatea sa fii la curent cu ce s-a mai postat, dar efortul merita facut daca vrei pur si simplu sa calatoresti in imagini. Eu le salvez pe categorii, pentru placerea de a le rasfoi atunci cand ma aflu cu laptopul intr-un loc in care nu am internet, sau pentru atunci cand am chef de calatorii in locuri in care nu voi ajunge prea curand. Imaginile imi fac visarea mai usoara, pentru ca imi aduc concret in fata ochilor ceea ce eu doar imi puteam inchipui.

M-am gandit sa postez aici fotografiile salvate de mine de la categoria Portrete, pentru ca sunt absolut superbe si impresionante:

 

Portrete de tinere/femei din toata lumea. Pe chipul unora se citeste inocenta, pe al altora tristetea. Iata aici si portrete de copii:

 

 

Voi reveni cu fotografii de barbati si batrani. Sunt pur si simplu impresionante.

 

 

 

0 Responses to “Vieti in imagini”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

