Învăţături zilnice ale Secretului

Cam greu să fac o selecţie din acest volum aparut la editura Adevar Divin. Practic recomandările din fiecare zi sunt toate demne de semnalat. Din pricina acestei cărţi, pe care am tot recitit-o, mult timp nu m-am putut apropia de vreun alt volum. Vreau să-mi însuşesc această gândire!

Sentimentele pe care le trăieşti astăzi atrag evenimentele pe care le vei experimenta mâine.

Emite gânduri de bunăstare. Rosteşte cuvinte care descriu starea de bunăstare. Imaginează-ţi că eşti perfect sănătos.

Aprecierea lucrurilor pe care le ai atrage după sine primirea lucrurilor pe care ţi le doreşti.

„Înainte de a adormi, spune-ţi: voi dormi profund şi mă voi trezi plin de energie. Mâine va fi cea mai frumoasă zi din viaţa mea”.

Crearea unui panou cu tot ceea ce îţi doreşti pentru viitor reprezintă un instrument care te poate ajuta să îţi creezi imaginea mentală a vieţii pe care ţi-o doreşti.

Cere, crede, primeşte – aceştia sunt cei trei paşi simpli prin care poţi crea în viaţa ta tot ceea ce îţi doreşti.

Banii nu aduc fericirea, dar fericirea atrage banii.

Omul este ceea ce crede că este.  Anton Cehov

Atunci când crezi cu adevărat în ceea ce spui, tu creezi o realitate corespondentă în viaţa ta.

Bucuria atrage bucurie.

Învaţă-i pe cei din jurul tău să vorbească numai despre ceea ce îşi doresc.

Înlocuieşte cuvântul „dacă” (exprimă îndoială) cu „atunci când”.

Spuneţi: în fiecare zi mă simt din ce în ce mai bine, în toate felurile cu putinţă.

Gândeşte-te la întreaga frumuseţe care te înconjoară şi fii fericit.

 Omul este produsul gândurilor sale. El devine ceea ce gândeşte.

Iată o descriere sintetică a esenţei tale reale: Eu sunt totul în toate; Eu sunt perfect; Eu sunt puternic/ă; Eu sunt plin/ă de forţă; Eu sunt plin/ă de iubire; Eu sunt armonios/ă; Eu sunt fericit/ă.

Atunci când vom ajunge să înţelegem că gândul este o forţă sau o manifestare a energiei care are o putere magnetică de atracţie, noi vom realiza enorm de multe lucruri din viaţa noastră, pe care până atunci nu le-am înţeles.

Aprecierea pentru toate lucrurile care există deja în viaţa ta echivalează cu folosirea inteligentă a legii atracţiei.

Emite zilnic mai multe gânduri legate de abundenţă decât de lipsuri; Simte-te fericit chiar acum, chit că nu ai bani; Fii recunoscător pentru tot ceea ce ai acum; Dăruieşte-le celor din jur tot ce este mai bun în tine.

Legea atracţiei nu face nicio diferenţă între realitatea fizică şi cea imaginată de tine.

Atunci când îţi descoperi menirea în viaţă, în inima ta se produce o veritabilă explozie de pasiune. Îţi dai seama la modul absolut, dincolo de orice îndoială, că aceasta este menirea ta, şi nu alta.

Dacă te-ai decis ce anume doreşti să faci, repetă-ţi de o mie de ori pe zi că vei face acest lucru. În acest fel, în scurt timp ţi se va deschide în faţă cea mai potrivită cale pentru a-ţi transforma intenţia în realitate. Altfel spus, oportunitatea pe care ţi-o doreşti îşi va ieşi în cale.

 

Nu te teme niciodată de nimic. Gândeşte-te numai la ceea ce îţi doreşti. În acest fel, te vei simţi mult mai bine.

 Dacă doreşti să îţi creezi o realitate nouă, tu trebuie mai întâi să ceri şi să crezi, după care vei primi realitatea pe care ţi-o doreşti.

Cere o relaţie armonioasă, fericită şi plină de iubire, iar apoi permite-i Universului să atragă către tine partenerul perfect – oricine ar fi acesta.

Dacă îţi vei putea păstra pacea şi bucuria interioară în orice situaţie te-ai afla, tu vei deveni stăpânul destinului tău.

Câteva fraze să începi bine ziua: Binele se îndreaptă către mine din toate direcţiile; Toate dorinţele mele se vor îndeplini astăzi; Magia şi miracolele mă vor însoţi astăzi oriunde m-aş duce.

 Stabileşte exact ceea ce îţi doreşti. Apoi creează jocuri ale imaginaţiei şi pretinde că ai obţinut deja ceea ce îţi doreşti.

Creează un panou al viitorului pentru copiii tăi şi învaţă-i să joace jocul vizualizării. Spune-le că trebuie să îşi imagineze că au obţinut deja lucrurile pe care le pun pe panou.

Eu cred că oamenii care înţeleg în ce constă puterea gândurilor lor pot face absolut orice doresc cu viaţa lor.

Eu sunt capabil să reuşesc în tot ceea ce-mi propun!!!

Universul poate vedea însă oricât de departe în viitor şi ştie dacă persoana respectivă îţi va împlini aspiraţia către fericire sau se va dovedi un coşmas în viaţa ta. Adevărata dorinţă a oamenilor este de a atrage iubirea şi fericirea.

Vizualizează-te într-o stare de sănătate ideală.

Jocul vieţii constă în a-ţi crea modalităţi cât mai eficiente de a crede, astfel încât să poţi primi ce ai cerut.

 Viaţa este un joc nesfârşit pe care vei continua să îl joci de-a lungul întregii eternităţi.

0 Responses to “Învăţături zilnice ale Secretului”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

