Cum sa folosesti filtrul de cafea si ceai de la Ikea

Am cumparat de la Ikea acest filtru de cafea si ceai (59,99 lei), pe care il tot vedeam uneori in filme dar si in pozele cu bucatarii. Dupa ce l-am achizitionat, a trebuit sa ma dumiresc cum se foloseste, pentru ca instructiunile din ”pachet” erau in orice alta limba decat romana, engleza sau franceza. Chiar m-am amuzat gandindu-ma ca cei de la Ikea sigur au incurcat tarile.

A trebuit sa caut pe net ca sa vad cum se face mai bine cafeaua. Asa am aflat ca de fapt aceasta ceasca mai mare de cafea este o presa de cafea frantuzeasca, o alegere foarte populara in Europa si Australia, care este eficienta energetic (nu o pui in priza, incalzesti apa pentru cafea separat) si ofera cafelei un gust unic (nu mai dai in clocot cafeau facuta la ibric pentru a-si pierde aroma).

Dar, ce s-o mai lungesc, atasez mai jos un filmulet cum se face aceasta cafea si aici un link catre un articol in engleza despre Cum sa folosim presa frantuzeasca de la Ikea.

Iata filmuletul:

Si cateva bucatarii inspirationale si o ceasca de cafea pe care mi-as dori sa o am…

     

    

0 Responses to “Cum sa folosesti filtrul de cafea si ceai de la Ikea”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

