Managementul timpului

De cand am copil, fiecare moment al zilei, mai ales din timpul liber, imi este planificat. Chiar si atunci cand nu ma ocup propriu-zis de ea, ma intreb ce face, unde este, ce trebuie sa-i mai pregatesc, cand sa-i dau de mancare, cum s-o implic in vreo activitate. Asta, in paralel ce eu butonez pe calculator (mai ales de cand m-am decis sa fiu activa pe blog), citesc (fac recenzii pentru o librarie on-line) ori fac cate ceva prin casa (obisnuite: mancare, curatenie, spalat). Ma intreb daca sunt eu obsedata de control, ori asta este ”activitatea” unei mame. Din fericire a inteles ca mai am dreptul si la viata mea si ma lasa sa-mi vad de treburi, insa nu o pot face relaxat, fara sa ma gandesc la ce urmeaza. Prefer sa o las sa prinda din zbor ce fac, sa ma imite, sa lucrez de-acasa pentru a vedea cum muncesc pentru ca sa ne fie mai bine sau cum ma documentez, ca sa fiu informata.

Acum ca e vacanta, mi-am permis in unele seri sa intarzii acasa, incercand sa ma intalnesc cu lumea prin oras, la un pahar de ceva. Dar de fiecare data am stat cu sufletul la gura sa ajung acasa. Pentru ca in timpul anului scolar seara verificam temele, declin orice intalnire personala sau profesionala. Si tot nu mi se pare ca fac suficient pentru copilul meu. Pentru ca nu mai am timp de iesit in parc, de mers in vizite ori de socializat cu alti copii ori de citit/povestit/invatat ceva impreuna.
M-ar consola sa stiu ca exista vreo iesire din aceasta situatie, ca timpul poate avea un management mai eficient.
1 Response to “Managementul timpului”


  1. 1 Anda Munteanu August 29, 2012 at 23:00

    You would have to be Super Mom! You already do so much…and a dedicated mom will always want to do more…


Leave a Reply

